تعطیلات به کجا سفر کنیم؟

 

بالی جزیره خدایان


کشور اندونزی دارای 17 هزار و 500 جزیره است بالی زیباترین و مشهورترین جزیره در کشور اندونزی است.این جزیره در جنوب خط استوا قرارگرفته است و آب و هوای استوایی و معتدل دارد. به دلیل زیبایی های بی نظیر بالی،صخره های شگفت انگیز،آتشفشان هاو جنگل ها وزیبایی های حیرت انگیر و همچنین استراحتگاه های لوکس هر سال گردشگران  زیادی تور بالی را برای مسافرت  انتخاب می کنند. جزیره بالی به سبب زیبایی خارق العاده به جزیره خدایان معروف است. تور بالی  از زیباترین تورهای دنیاست و بالی  زیباترین جزیره در کشور اندونزی است. که سراسر زیبایی و مکان های دیدنی شگفت انگیز انسان را  متحیر می سازد. سواحل  شنی  و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها، آتشفشانهای فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است.


 

 

 

تور ایتالیا، سفر به پایتخت امپراطوری


ایتالیا کشوری توسعه یافته در جنوب قاره اروپا  است. پایتخت کشور ایتالیا رم است و به عنوان پایتخت امپراطوری بوده و از قدیمی ترین تمدن های جهان است .آب و هوای کشور ایتالیا معتدل  است.تور ایتالیا  با توجه به تمدن و فرهنگ کهن و آثار یاستانی مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران  قرارگرفته است. ایتالیا دارای جاذبه های گردشکری متفاوتی است .شهر زیبای ونیز خود از جاذبه های برتر ایتالیا است.

 


 

 

 مالدیو،سرزمینی شگفت انگیز


مالدیو کشوری زیبا در  اقیانوس هند است. پایتخت مالدیو شهر ماله می باشد. کشور مالدیو از جزایر کوچک و متعددی  تشکیل شده و به دلیل وجود استراحتگاه های لوکس و زیبایی های جزیره تور مالدیو نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین تورها در صنعت گردشگری به شمار می رود.  شهر ماله پایتخت مالدیو از زیباترین مناطق گردشگری به شمار می رود. سواحل  شنی و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه ها، آتشفشانهای فعال با شکوه، غارهای مرموز و جنگل های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است.  تور مالدیو را با آژانس مسافرتی سفرگشت تجربه نمایید. 



 

 

تور ویتنام،  بازدید از طبیعتی بکر


ویتنام کشوری در جنوب شرق آسیا در امتداد دریای چین و اقیانوس آرام  است. پایتخت کشور ویتنام هانوی است.آب و هوای کشور ویتنام استوایی میباشد.کشور باریک ویتنام سال ها در جنگ با استعمارگران بوده و در مقابل آنها به پیروزی رسیده است. تور ویتنام به دلیل مناظر طبیعی زیبا در این کشور ساحلی که به دلیل آب و هوای متفاوت مناطق مختلفش، پوشش گیاهی متنوعی را نیز تجربه می‌کند از عوامل تاثیر گذار بر گردشگری  این کشور است.کشور زیبای ویتنام با با زیبایی های متفاوت و گردشگری های بی نظیرش سالانه توریستان بسیاری را یه خود جذب  می کند. دلتاهای حاصلخیز، دره های زیبا ،طبیعت فوق العاده زیبا و سواحل بی نظیرش تور ویتنام را مورد توجه توریستان قرار گرفته است.معروفترین و زیباترین مراکز گردشگری ویتنام می توان شهر دالات ،شهرهوشی مین ،خلیج هالانگ، مجموعه سیکس سنز کان،مای سان ،نهاترانگ، ساپا و بسیاری مناطق دیگر را نام برد.

 

 


سریلانکا، نگین اقیانوس هند


سریلانکا یا به عبارتی مروارید اقیانوس هند در جنوب کشور هند قرار دارد. .تور سریلانکا امروزه به دلیل آب و هوای استوایی و گردشگریهای بی نظیر مورد توجه توریستان قرارگرفته و سالیانه افراد زیادی تور سریلانکا را برای سفر انتخاب می کنند. کشور سریلانکا دارای خارق العاده ترین سواحل دنیاست. در تور سریلانکا از هر جهت سواحل زیبا و شگفت انگیز را می توان دید.آمار سفر به سریلانکا روز به روز در حال افزایش است.صخره های زیبا و آبشارهای شگفت انگیز از برترین زیبایی های سریلانکا است.پارک ملی یالی، صخره سیگیریا، ساحل مونت لاویانا، شهرکندی و بسیاری جاذبه های گردشگری دیگر را می توان با تور سریلانکا سفرگشت تجربه نمود.

 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.